הגדרת התפקיד :
תפקיד משרדי בארגון קטן. מלא אחריות וממשקי עבודה מרובים.
* גיבוש והוצאה לפועל של פעילויות מגוונות: כגון הרצאות, סדנאות, ימי עיון וקורסים.
* יוזמה ותפעול של השתלמויות מקצועיות בארץ, וסיורים מקצועיים בחו"ל.
* ניהול ממשקי מחשב: גרפיקה פשוטה, פרסומים והפצה של מידע, אנליזה של דוחות וכדומה.
* הפעלת טרקלין ישיבות כולל אחריות על מערכות מדיה, ותיאום הפעילויות השוטפות.
העבודה במשרה מלאה בלבד - לא היברידית
משרדי הארגון במגדל HTOWER בת"א - הגעה בתחב"צ / תחנת רכבת ממול
שכר ותנאים נהדרים!
דרישות התפקיד:
תואר ראשון - חובה
יכולות ארגון גבוהות ועמידה בלוחות זמנים
לעיתים רחוקות נוכחות באירועים ובפעילויות הארגון (בין 3-4 פעמים בשנה)
ניסיון בתחום של ארגון אירועים, כנסים והשתלמויות – יתרון מובהק!
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מיקום והיקף משרה:
תל אביב, משרה מלאה
*להגשת מועמדות נא להעתיק את מספר המשרה 12221 וללחוץ על הקישור להלן:
Comments