ממונה תהליכי שירות ובק אופיס לארגון פיננסי גדול ומוביל JB-11459

הגדרת התפקיד :

ניהול שוטף של השירות (טלפון, מיילים, ווטסאפ וצ’אט) על ידי פעילות BO - תוך מתן דגש על איכות ומקצועיות.

-ניהול שוטף של השירות הניתן במוקד השירות המופעל ע"י חברה חיצונית ובקרה על עמידה ביעדי השירות שנקבעו.

-ניהול חלוקת העבודה ותיעדוף משימות של מחלקת השירות ברמה היומית.

-ביצוע בקרות על תהליכי העבודה, + מתן משוב מלמד ובונה., בקרה על עמידה בSLA, לקוחות סמויים, ועוד.

-הפקת דו"חות והנגשת המידע לכלל הארגון.

-תפעול מערך הסקרים והמסרונים על כל היבטיו.

-שיפור וייעול תהליכי עבודה פנים ארגוניים ואיתור חולשות לצורך שיפור חווית המשתמש באופן שוטף.

דרישות התפקיד :

-תואר ראשון - יתרון

-ניסיון בתחום ניהול והפעלת מוקדים - יתרון

-ניהול מספר ממשקי שירות לקוחות במקביל

-ניסיון בתוכנות: אקסל וpowerpoint.

-יכולת ניתוח נתונים והסקת מסקנות וAI בהתאם.

-תודעת שירות גבוהה, יכולת וורבלית גבוהה ויכולת ניסוח גבוהה

שעות ותנאי עבודה:

מרכז, משרה מלאה

שלח קורות חיים