הגדרת התפקיד :
התפקיד כולל: קליטת חשבונות ספקים, ביצוע התאמות עם ספקים ולקוחות, התאמות בנקים, גביה, הכנת משכורות, טיפול בתיקי יבוא, ביצוע בקרות והפקת דוחות, דיווחים לרשויות.
משרדי החברה בהוד השרון העבודה במשרה מלאה – ישנה גמישות בשעות.
דרישות התפקיד :
תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 או 3
ניסיון בהכנת שכר
מינימום 3 שנים ניסיון בתחום
ניסיון בחשבשבת ובמכפל - יתרון
טיפול בתיקי יבוא - יתרון
זמינות מיידית
יחסי אנוש מצויינים
אשת עבודה - תקתקנית
אנגלית - ברמה של כתיבת מיילים לפחות
שעות ותנאי עבודה:
מרכז , משרה מלאה